Online Support
Yahoo Id : 051sms [at] chmail.ir
Email : 051sms [at] chmail.ir

سرویس ارزش افزوده (vas) به سامانه افزوده شد!

توجه : لطفا قبل از انجام تحقیقات و همچنین مطالعه شرایط و ضوابط این سرویس به هیچ عنوان به صورت تستی و با ارائه اطلاعات نا معتبر، اقدام به ثبت سرویس در این بخش ننمایید چرا که در صورت عدم تایید، دیگر قادر به ثبت مجدد نخواهید بود!

در حال حاضر این سرویس مخصوص کاربران و و نمایندگان میباشد و کاربران سرویسهای و برای ارتقاء سرویس میتوانند از طریق تیکت درخواست ارتقاء سرویس نمایند.


سرویس vas چیست؟

 مطمئنا تاکنون پیامکهای بسیاری از طرف ارگانهای مختلف دریافت کرده اید که با عضویت در سرویسی خاص به ازای دریافت هر پیام مبلغی از شارژ تلفن همراه شما کسر و یا در قبض تلفن همراهتان محاسبه می گردد.
اینگونه سرویس ها خدمات ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added Service که به اختصار به آن VAS گفته مي‌شود، از جديدترين پارامترهاي نوين صنعت مخابرات مي‌باشد.

در سایر سرويسهاي پيامکي سازمان يا ارگان جهت ارسال پيامک به مخاطبين خود باید هزينه هاي پيامک را متحمل شود و مخاطبين لزوما بازار هدف نهايي نمي باشند چرا که خود سرويس مورد نظر را انتخاب نکرده اند. در سرويسهاي VAS هزينه پيامکهاي دريافتي از خود مخاطبين دريافت مي شود. بنابراين هزينه اي توسط سازمان جهت ارسال پيامک دریافت نمی گردد . چه بسا که براي آن سازمان و ارگان درآمد زا نيز خواهد بود.

وجه تمایز این سرویس در سامانه 051sms با دیگر سامانه ها چیست؟
در دیگر سامانه های ارائه دهنده این سرویس ایده از جانب شما دریافت می گردد و به یک شرکت واسط (Content Provider) جهت انجام این خدمت ارائه می شود که در این شیوه معایب زیر به وضوح مشاهده می گردد:

+ در شیوه های قبلی، طرح و ایده شما باید توجیه اقتصادی بسیار بالا و گسترده داشته باشد و نمی توانید طرح های کوچک و محلی و البته تکراری را ارائه نمایید و حتما باید ایده ای منحصر به فرد که قبلا ثبت نشده است ارائه کنید.

+ سهم سود برای ارائه دهنده ایده در این گونه موارد بسیار ناچیز می باشد و صرفه اقتصادی ندارد.

+ در روند ارائه طرح ها – با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت و ضمانت اجرایی در خصوص حفظ و صیانت از ایده ها – طرح های بسیاری به اطلاع افراد دیگر می رسد و بعضا مورد سو استفاده قرار می گیرد.

+ روند ارائه ایده تا اجرایی شدن طرح بسیار پیچیده و سخت بوده و برای کاربران عادی غیرممکن می باشد!

+ در شیوه های قبلی، ارسال محتوا به صورت کاملا دستی می باشد ولی در این سرویس ارسال از طریق سامانه انجام خواهد گرفت!

+ و …

این سرویس در 051sms هیچ ارتباطی با اپراتورهای پیامکی نداشته و مستقیما با اپراتورهای اصلی در تماسند (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و سرشماره ها منحصر به فرد می باشد (نظیر 8020 ، 201220 و …)
متن ارسالی می تواند 200 کاراکتر باشد و هزینه ارسال از اعضای سرویس کسر می گردد و نه تنها برای ایجاد کننده سرویس هزینه ای در بر ندارد، بلکه سود آوری نیز خواهد داشت!

برخي از کاربردهای اين سرويس در سامانه عبارتند از:

– اطلاع رسانی به اعضا، تبليغات و امور تجاري
– مطلع شدن از آخرين وضعيت آب و هوا، پرواز هواپيماها ، وضعيت ترافيک و …
– ارسال مطالب زيبا، خواندني و تاثير گذار نظیر احادیث، پیام شهید، دانستنیهای زندگی، پزشکی و …
– مطلع شدن دانشجويان و دانش آموزان و اولياي آن ها از وضعيت تحصيلي و هم چنين آگاهي يافتن آنان از آخرين اطلاعيه ها و بخشنامه هاي آموزشي در خصوص نحوه و تاريخ ثبت نام و امتحانات و …
– اطلاع رسانی هیئات مذهبی، مساجد، موسسات خصوصی، بنگاه های اقتصادی و …

مراحل ایجاد سرویس:

1- به منوی ثبت نام سرویس ارزش افزوده در بخش ارسال مراجعه نمایید.
2- پس از ثبت نام، فایل های مورد نیاز را آپلود نمایید.
3- در قسمت سیستم ثبت نام شده، وضعیت ثبت نام خود را مشاهده فرمایید.
4- پس از تایید، از منوی ایجاد سرویس ارزش افزوده، اقدام به تعریف پروپوزال نمایید.
5- از بخش ارسال پیام ارزش افزوده، اقدام به تنظیم پیامک های ارسالی نمایید.
6- از قسمت پیام های ارسالی، وضعیت ارسال های خود را مشاهده فرمایید.

*****

باسپاس و احترام


4 4 4 4